Kampaň pro Nadaci Terezy Maxové

idea | copywriting

JE TAM NĚKDO?

Cílem této reklamní kampaně bylo upozornit na problematiku dětí bez rodičů a pomocí DMS získat dostatek finančních prostředků pro pomoc nejmenším dětem umístěným v kojeneckých ústavech.

Hledala jsem způsob jak veřejnost kreativně informovat o dané problematice bez citového vydírání. Zároveň jsem chtěla aby bylo sdělení jasné a snadno pochopitelné pro každého. A myslím, že se to povedlo. Po dlouhém zkoumání, přemýšlení, dívání se na zadání s různých možných i nemožných úhlů, mě napadlo spojit vzkaz v láhvi (jako symbol pomoci) s dětskou láhví. Co jiného můžou kojenci v ústavu dělat, než vyhodit láhev z postýlky. Je na nás jestli na jejich volání o pomoc zareagujeme nebo jej budeme ignorovat.

Podívejte se také na televizní spot kampaně.

Copywriter, Associate Creative Director: Lucia Eggenhoffer
Creative Director: Lars Killi
Agentura: McCann Erickson
Fotograf: Goran Tačevski

 

( tisková reklama, print, ATL )

CREATIVEGG ~ Líheň nápadů a textů pro váš byznys