copywriting / slogan / tone of voice
Zadání:
Najít Tone of Voice a způsob jakým bude komunikovat nový maskot Top pojištění Topoušek, který je chytrý, veselý a někdy i bláznivý. Je to jediný papoušek, který nepapouškuje ale snadno a rychle poradí s pojištěním.
Slogan:
Zde jsem propojila papouška a rychlost, s kterou pojištění vybavíte.
Při tvorbě textů jsem brala v úvahu nejen charakter papouška, ale také motiv úsměvu v novém logu.
Aby se značka odlišila od ostatních a zároveň se stala zapamatovatelnou, je potřeba myslet na každý detail. Jako je třeba button na webových stránkách, bannerech nebo v newsletteru.
Ukázka komunikace při hledání nových zaměstnanců:
Ukázka dalších médií:
Zjistěte více o nové kampani pro Top pojištění.
Klient: Top pojištění
Reklamní agentura: INSIDEA
Senior Copywriter: Lucia Eggenhoffer